äntligen hemma!

Äntligen hemma efter en helg i bullaren..

Lördag/påskafton!

vakna av att en hund kom och slicka en i ansiktet -.- hahah
aja , åt frukost och så sen så målande jag Axel och Elisa som skulle gå påskkärring och påskgubbe!
dom fick typ en hel jävla korg med godis , ;oo
haha, på kvällen kom de massa folk dit , åt , kollade film , spelade fotboll och pantburk eller vafan de hette sen hade dom nån påsk brasa xd kul kul kväll (y)
somnade vid 4 nångång..

Elisa                Axel

dålig mobil bild!

Söndag!

vaknade nångång , åt frukost och gjorde mig i ordning!
glodde film med gänget ;) haha
gick ut glodde på när dom körde cross och sen fotboll , barnen mot vuxna :D hahah
kvällen vart de kolla på millennium!
oscar
oscar


Måndag!
gick upp vid 9 , gjorde i ordning mig och åt frukost!
vid 10 nångång åkte vi hem!
stannande i gränna , köpte polkagris såklart (y' 
nu är jag iallfall hemma!









Kommentarer
Postat av: victoriaaa

nice du BETTY!

2010-04-05 @ 23:28:29
URL: http://victoriawarnelius.blogg.se/
Postat av: agnes

fint

2010-04-05 @ 23:29:31
URL: http://byaagneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0